Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotosidan.se, reklamplats eller intressesida?

Produkter
(logga in för att koppla)

l1nd3c0n

Aktiv medlem
Nu tycker jag att ni gått lite utanför acceptabel nivå av reklam. Att det till höger finns en hel kolumn med annonser är väl okej, men att mötas av feta annonser som täcker en stor del av den övre delen av Fotosidan gör att man inte längre vet var man är. Det är ju knappt man kan hitta loggan för Fotosidan.se.

Nej, håll rubriker och centrum rent och överskådligt. Smyg istället in annonser i mellanrum eller varför inte erbjuda medlemmar att stänga av reklamen helt, mot en extra kostnad då så klart ;)

Kanske det bara är jag som är känslig, vad tycker ni andra?

Som guldmedlem kan du stänga av de stora annonserna, se Min Sida > Inställningar > Reklam

Fotosidan är självklart både och. Vi skulle inte finnas om vi inte kunde erbjuda annonsörer placeringar som de är villiga att betala för som ger oss intäkter för att täcka kostnaderna.

På framsidan har vi en kampanjytan som bara används ibland. Men att det blir mer och mer reklamplatser kommer det garanterat bli. Vi försöker hålla dem som diskreta men samtidigt så effektiva att annonsörerna gillar dem.

I Guldmedlemskapet så har man möjlighet att stänga av dessa stora annonszoner. Det möjligheten har vi haft i flera år.

Om det gick att spela på chansen att någon kommer skriva ett inlägg i varje sån här reklamtråd, om hur man installerar plugins för att ta bort reklam, så skulle jag vara miljonär. Det kommer garanterat inom kort i denna tråden också. Med 99% från någon som inte ens är plsumedlem. Det är helt fritt att installera sådana tycker vi, och det är helt fritt att missa bra erbjudanden.

Som guldmedlem kan du stänga av de stora annonserna, se Min Sida > Inställningar > Reklam

Jaha, se där, fanns redan ;)

Nu är jag nöjd, fläska ni på bara ;)

... men tänk på att för nya intresserade kan en sida som har för mycket reklam framstå som ointressant då artiklar och forum försvinner i mängden.

Jaha, se där, fanns redan ;)

Nu är jag nöjd, fläska ni på bara ;)

... men tänk på att för nya intresserade kan en sida som har för mycket reklam framstå som ointressant då artiklar och forum försvinner i mängden.

Vi tänker alltid på detta. Faktum är att vi skulle kunna få in betydligt mer intäkter om vi släppte in stora annonsnätverk, vilket vi hittills tackat nej till.

Som sagt, synd att man inte kan spela på det. Dessutom två rätt så det borde ju bli en rejäl vinst.

ANNONS
Götaplatsens Foto