Annons

Fotoskolan Mullsjö

Produkter
(logga in för att koppla)

Andrea Marunga

Avslutat medlemskap
Jag har kommit in på fotoskolan i Mullsjö och undrar om det är någon som har gått den och vill ge en åsikt om utbildningen, vad som är bra och mindre bra?
Sen är det ju alltid kul att höra om det är någon mer här som kommit in, eventuellt blivande klasskamrater?


/Andrea Marunga
 
ANNONS