Annons

Fototräff i Jämtland

Produkter
(logga in för att koppla)

Rainbowcake

Avslutat medlemskap
Finns det något intresse av att ha en fototräff, kanske i Östersund? Man kan ju tillexempel träffas på nåt fik, åka iväg nånstans för att ta lite bilder, kom gärna med förslag :)

Mvh
Annelie
 
Vad härligt :D får hoppas att fler blir intresserad och sen ska det nog gå att få till nån bra tid så de flesta som vill kan.
Nej men nu ska jag gå ut och fotografera lite, det var ju så fint väder idag :) men kallt!

Mvh
Annelie
 
Jo jag hoppas det, skulle vara grymt roligt att få träffa likasinniga :D

Om det inte blir så jätte många intresserade får man väl anordna en liten träff bara :)
 
Ja, det skulle vara roligt att ladda batterierna och dra ut på upptäcksfärd.
När passar det med en fotoutflykt då? Kanske någon vecka framåt för att fler ska få möjlighet att nappa??

/Lars
 
Låter kul

Låter som en kul idé. Kolladew nyssen Annelies bilder och jag gillar hennes hundbilder så henne måste jag träffa IRL :)
 
Ja, vi får planera in tid och plats och sprida ordet lite här.
Vilken dag funkar bäst? Lördagar eller söndagar??
 
Jag är också intresserad av att komma ut och fotografera lite, bara tiden passar.

/Denny
 
Ja, vi får planera in tid och plats och sprida ordet lite här.
Vilken dag funkar bäst? Lördagar eller söndagar??

Nu i helgen alltså? För mig passar det bra när som helst.
Vad tycker du/ni själv?
Kom med förslag på plats, tid och dag.. vad skulle man kunna hitta på om det blir fint väder, händer det något roligt i helgen man skulle kunna åka iväg på för att fota kanske?

Någon som hört något om hur vädret blir? :)
 
Kul tråd. Synd bara att det inte är flera som skriver här. Har för tillfället ingen kamera och är färsking på forumet, så jag har inte något att bidra med just nu, men kameran blir snart införskaffad.
Förövrigt är jag, 24år, kille som bor i östersund
 
Kul tråd. Synd bara att det inte är flera som skriver här. Har för tillfället ingen kamera och är färsking på forumet, så jag har inte något att bidra med just nu, men kameran blir snart införskaffad.
Förövrigt är jag, 24år, kille som bor i östersund

Bara du är intresserad så tycker jag inte att det spelar någon alls roll om du har kamera eller inte :)
Tycker lungt du ska hänga med om det blir något nångång.
Man behöver ju inte bli så många, det är trevligt bara nån har lust att hitta på något.. Jag själv känner ingen som delar samma intresse som mig så jag skulle tycka det var roligt :p
 
ANNONS