** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **

Annons

Fotoväska som inte ser ut som en fotoväska.

Produkter
(logga in för att koppla)

thefinger

Aktiv medlem
Hej!

Är det någon som har koll på vart jag kan hitta en fotoväska som är lite diskret? Får gärna se ut som en vanlig väska, men med fack och kuddar för hus/objektiv.

/P
 
National Geographic ser inte så kameraväskiga ut. Dock har jag sytt fast axelremmen på min då den halkade och blev längre hela tiden, dvs den höll inte inställningen.
 
Tack, men jag är mer ute efter en väska som fungerar till vardags eller hur jag ska förklara det. Den ska inte vara "sportig".
 
Vad är en vanlig väska för dig? Du kanske skall köpa en vanlig väska som du gillar och fixa inredningen själv. Det är en del som gör det även om jag tycker att utbudet av fotoväskor är alldeles väldigt stort.

Tack, men jag är mer ute efter en väska som fungerar till vardags eller hur jag ska förklara det. Den ska inte vara "sportig".
 
Jag missade Lowepron. Typ något sånt är jag ute efter. Finns det andra tillverkare som har liknande? Det ska vara diskret.
 
Tror inte det spelar någon roll..

Billingham är stiliga kvalitetsväskor. Har själv en svart Hadley Pro, och det är ingen som tänker "usch, en kameraväska.." när man går på stan.[/QUOTE]

De flesta kameraväskor ser lika gärna se ut som datorväskor, tror inte buset bryr sig
 
Jag får utan problem ner en 5dmk2 med 24-70+motljusksydd monterat, 2 blixtar, en 50 mm, laddare och annat smålöst och då är det ändå ganska gott om plats över. Att jag inte packar mer beror på att jag inte har mer att packa ner...
Jag brukar ibland packa ner en regnjacka i ytterfacket. Du kan få ganska bra uppfattning om hur mycket som går att få i den på deras hemsida och den här filmen ger en del hintar.

Den finns dessutom i en större storlek men den har jag inte provat.
 
Annars är ju någon av de större Crumplerväskorna bra. Med urtagbar inredning, sköna att bära och snygg design. Men det ligger ju i betraktarens öga såklart. Har ägt ett par olika, och är alltid lika nöjd... har bara fått uppgradera storleken allteftersom kapprustningen aldrig tar slut. :)
 
ANNONS