Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Frontline via Crimson?

Produkter
(logga in för att koppla)
ok jag förstår. hmm jag har ofta hört att inte använda mig ut av crimson. dom har haft ett dåligt rykte de senaste åren. exakt varför vet jag inte. men du kan ju prova och se om du blir nöjd. :) själv så använder jag bara prolabbet.

Jag var första frontline-kunden på crimson. Det ni!!! Fick min framkallning gratis på grund av det. Har därefter framkallat ca 8 rullar via det systemet. Jag tycker det är mycket smidigt.

Exempel:

Säg att jag framkallar 3 rullar+råkopior. Efter några dagar kommer jag på att jag vill ha tre bilder uppförstorade till A5 och två till 10x15. Priset per A5 är 9:-/st och 4:-/st för dom andra. Jättesmidigt! Behöver bara beställa via nätet utan att lämna in neggen. Visserligen tillkommer en avgift på 40 kr om man beställer under 300:- men smidigt är det banne mig...

En annan fördel är att man får högupplösta bilder i JPeg-format tillgängligt via internet utan extra kostnad. Eftersom jag inte har någon vidare scanner hemma så får fuknar det bra när man ska slänga upp bilder här på fotosidan.

ANNONS
Götaplatsens Foto