Annons

fuji f30 som multimediamaskin

Produkter
(logga in för att koppla)

dudek53

Aktiv medlem
Jag har länge försökt tillverka filmfiler som ska kunna spelas via min kompaktkamera fuji f30.

Jag vill alltså kunna använda min kamera som en filmspelare genom att t ex ladda ner en film till minneskortet.

Jag får det inte att lyckas?
Någon som vet vilket format som passar och är det någon som gjort det tidigare?

Hade varit coolt att kunna ha med sig den på tåget och kolla en film eller nåt annat kul, typ simpsons :)
 
ANNONS
Götaplatsens Foto