Annons

Funderar på byte

Produkter
(logga in för att koppla)

Segedahl

Aktiv medlem
Tjo!
Från att fota "rörliga mål" tar jag mest kort på personer & natur typ blommor, hav etc.
Tänkte investera i en ministudio nu & måste bolla med nån känner jag.
Är jag dum om jag bytar från en Canon1Dx till en 5D Mk III?
1Dx är fantastisk men det känns som jag inte nyttjar alla mumsiga funktioner.
Vad tycker Ni?
Ha' en fin helg alla!
/Rs
 
Om du inte har nytta av snabbheten och tåligheten i 1DX är det väl inte alls en dum idé att byta tycker jag. Ekonomiskt är det säkerligen inte någon bra affär, men ergonomisk kan det vara bättre :)
 
Om du inte har nytta av snabbheten och tåligheten i 1DX är det väl inte alls en dum idé att byta tycker jag. Ekonomiskt är det säkerligen inte någon bra affär, men ergonomisk kan det vara bättre :)

Jo det är ju en rejäl klump att släpa på =) Speciellt med 70-200mm på.
Nåja vi får se.
 
ANNONS
Götaplatsens Foto