Annons

Gör jag fel? Azden SMX-30, Canon, Elincrom m m

Produkter
(logga in för att koppla)

NPA

Aktiv medlem
Hej,

Var ett tag sedan jag huserade på fotosidan. Visst tittar jag in ibland, men loggar sällan på i dessa dagar. Men, nu tänkte jag passa på att sälja lite kameraprylar. Lat som jag är, skapade jag en annons med allt. Men var under "köp och sälj" lägger jag in en sådan annons? Nu har jag lagt den under "övrigt". Men är det fel? Annonsen hittar ni här:

 

zootallures

Aktiv medlem
Jag kan inte svara på din fråga, men spontant känner jag att jag skulle hoppa till nästa annons om det som säljs inte står utskrivet och bilden är i så låg upplösning att det inte går att få ngn info direkt. Tror att du skapar mer jobb för dig, för alla som svarar kommer ju att ställa liknande frågor "vad är det, vad kostar det, vilket skick, hur gammalt ?" och du får svara flera gånger. För mig personligen så är det lite "avtändande" med en annonsör som inte orkar skriva ut det/ta ett ordentligt foto. Men det är bara jag.
 

NPA

Aktiv medlem
Jag kan inte svara på din fråga, men spontant känner jag att jag skulle hoppa till nästa annons om det som säljs inte står utskrivet och bilden är i så låg upplösning att det inte går att få ngn info direkt. Tror att du skapar mer jobb för dig, för alla som svarar kommer ju att ställa liknande frågor "vad är det, vad kostar det, vilket skick, hur gammalt ?" och du får svara flera gånger. För mig personligen så är det lite "avtändande" med en annonsör som inte orkar skriva ut det/ta ett ordentligt foto. Men det är bara jag.
Gott och tack för att du tog dig tid att svara. Och nej, det är nog inte bara "avtändande" för dig. Jag känner ju egentligen samma sak - att jag kanske var väl lat (det i sig har sin logiska förklaring, men det tar jag inte upp här). Du har nog rätt, eller ja, du har såklart rätt. Kort och gott, ska ta mig tiden att stycka upp de olika delarna, ta bättre bilder och lägga upp respektive under rätt rubriker. Helt klart så. Tack för att du pushat mig i den riktning jag själv nog egentligen tänkt vore klart bäst. Och glöm inte att en bra bild inte alltid är perfekt.
 
ANNONS