Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Göteborgsfotografer: vill ni dela skrivare?

Produkter
(logga in för att koppla)

timeUnit

Aktiv medlem
Hej!

Jag har en HP B9180 hemma som funkar bra till det allra mesta, men skulle gärna ha tillgång till en större skrivare, då och då. Eftersom stora skrivare är dyra och, ja, stora passar det mig mindre bra att ha en hemma. Den skulle allra mest stå still, tror jag.

Så jag undrar om det är någon fotograf som har en stor (A2 uppåt) skrivare med pigmentbläck som är intresserad av att ha en vänlig amatörfotograf som nyttjar den med jämna mellanrum, mot adekvat betalning förstås.

Hör av er i så fall! Det kan vara ett bra sätt att hålla nere kostnaderna i dessa bistra tider!

Låter intressant. Är också intresserad av att kunna köpa den tjänsten, gärna utskrifter på specialpapper.

Verkar stendött!

Är det någon fotoklubb som har en större (och bättre) skrivare tillgänglig? Det är ju en ypperlig sak att dela på för att hålla kostnaderna nere.

ANNONS
Götaplatsens Foto