Annons

GATUFOTOSAFARI , Lund 1/11 !!

Produkter
(logga in för att koppla)

-Ale

Aktiv medlem
Tjenare Lundensare!
Tänkte dra mig ut på stan o plåta imorgon runt
12-tiden . De som är på ses vid skulpturen på stortorget k12! så plåtar vi kanske några timmar o avrundar sen med en fika någonstans!

Finns det intresse ?

mvh Ale ( som är mycket fotosugen )
 
Hej, jag hade gärna hoppat på men då måste jag åka tåg till Lund.
Det kanske kan vara i Helsingborg någon gång (som alltid här i skånetrakten)? Då kan jag hänga på!

Mvh Markus
 
Kul med respons så snabbt !
Markus ; vore kul om du hakade på , lund är en vacker stad :D , tåg går det ju nästan hela tiden vardagar som denna..
Hoppas du hinner med Daniel!
mvh ALE
 
det var ju sanslöst kort varsel! kan inte ta mig ledigt från jobbet, tyvärr, men annars hade jag hängt på
 
Bor fel igen som vanligt!! :(

Och tyckte nog,
tyckte jag såg regn på SMHI-kartan över just bara Lund i morgon..... ;)

Men hur som helst,
kul initiativ! :)

/B
 
Förstår att många har jobb , jaja jag kommer vara där kl 12 så får vi se om det kommer något folk ! vore kul iaf!
annars kör vi i helgen kanske. .
mvh Ale
 
Det var lite för trisst väder för min smak, plus att jag vaknade på tok för sent.

Men någon annan gång, då det kanske blir några fler också

laters
 
Hehe , precis i min smak eftersom jag plåtar B/w.
Jag plåtade lite och sedan drog jag till mattssons foto och nördade lite.

Kör någon annan dag ?

Mvh ale
 
Ja det var lite blött i Skåne i dag. Men fotomässigt är det nästan bara positivt. Det blev i alla fall två rullar.
 
Jag tror det blir lättare om du är ute några dagar eller en vecka i förväg.

Tyvärr kan jag inte imorgon, jag sitter med en hemtenta just nu som ska vara inne på måndag och jag ligger redan efter.

Greven
 
Greve Nickon skrev:
Jag tror det blir lättare om du är ute några dagar eller en vecka i förväg.

Tyvärr kan jag inte imorgon, jag sitter med en hemtenta just nu som ska vara inne på måndag och jag ligger redan efter.

Greven

Haha ja Daniel jag vet , men jag får hela tiden mycket omotiverade impulsiva tankar om att gå ut o plåta så det är därför Hehe . .

Mvh Ale
 
ANNONS