Martin.s
Aktiv medlem
Har i dagarna införskaffat mig en 5D mkII och har möjligheten att inom 30 dagar välja till Experts Solidförsäkring eller göra vad jag själv känner för. Det lutar mot Gefvert - hellre billig årskostnad och hög självrisk än obefintlig självrisk och en svindyr försäkring. Det brukar ju bli så att ingenting händer, men på vägen vill man ju ändå känna sig någorlunda säker.
Är det någon som har erfarenhet av Gefvert? Skulle mycket gärna höra vad ni har att säga då.
Vad jag förstår (Har mailat Gefvert men inte fått något svar på 5 dagar) är att man kan ha upp till 40000kr kamerautrustning försäkrat samtidigt för ungefär 1400kr per år och utrustningen är inte fast - bara du har kvitton som säger priset så gäller försäkringen det.
Stämmer detta antagande?
Är det någon som har erfarenhet av Gefvert? Skulle mycket gärna höra vad ni har att säga då.
Vad jag förstår (Har mailat Gefvert men inte fått något svar på 5 dagar) är att man kan ha upp till 40000kr kamerautrustning försäkrat samtidigt för ungefär 1400kr per år och utrustningen är inte fast - bara du har kvitton som säger priset så gäller försäkringen det.
Stämmer detta antagande?