Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hähnel batterigrepp till 30D

Produkter
(logga in för att koppla)

Berbo

Aktiv medlem
Hejsan!

Är det nån som har erfarenhet av Hähnels batterigrepp till 30D, Hähnel HC-30D?

Är väldigt sugen på att skaffa ett BG, men är lite tveksam om det verkligen lönar sig att lägga till så många hundralappar för att få Canons orginal. Speciellt eftersom Hähnel skickar med två batterier till sitt grepp!

Hittade inga recentioner eller diskusioner om det här på FS! På bilderna jag hittat ser det ut att vara väldigt likt Canons egna, men jag skulle som sagt vilja höra om nån använt det och vad denne då tycker om det...

MVH: Matte

på Cyberphoto så skiljer det 250 spänn.. jag hade utan tvekan gått på Canons variant.

Men då ingår det ju även två batterier i Hähnels pris... Tänkte om det tom kanske är tillverkat i samma fabrik och ser likadant ut förutom Canons logo!

missade det med batterierna.. Kaffebrus har batterier för 150 spänn. hmm jo ett batteri extra kan bara bra att ha... sorry... fast jag hade nog i alla fall köpt ett canon..

Ingen fara! =) Ja i normala fall hade jag också köpt ett orginal, men jag har precis inhandlat min nya utrustning för ca 20000, så min studentekonomi har å det strängaste sagt till mig att inte lägga ut pengar i onödan ett tag framöver! ;) Hehe!

ANNONS
Götaplatsens Foto