Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Hårddisk 5400 eller 7200 varv
- Trådstartare Peter Bro
- Start datum
freka586
Aktiv medlem
Den mindre och snabbare. 160GB är tillräckligt för att klara lagring på kort och mellanlång sikt, för att sedan kompletteras med extern lagring vid behov.
Just diskprestanda tycker jag själv lätt förbises när man planerar datorköp, det ÄR viktigt och gör skillnad både för Photoshoparbete och övrigt arbete.
Just diskprestanda tycker jag själv lätt förbises när man planerar datorköp, det ÄR viktigt och gör skillnad både för Photoshoparbete och övrigt arbete.
Atropine
Avslutat medlemskap
I second that opinion! Fast så kritiskt är det inte att köpa en laptop med "rätt" hd. De är billiga att köpa lösa och går relativt enkelt att byta själv. Ibland kan ju prisskillnaden mellan en dator med 5400rpm hd och 7200rpm hd vara omotiverat stor och då skulle jag hellre köpa den billigare och uppgradera själv.freka586 skrev:
Den mindre och snabbare. 160GB är tillräckligt för att klara lagring på kort och mellanlång sikt, för att sedan kompletteras med extern lagring vid behov.