Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Högdagrar i Visningsläge (D300)
- Trådstartare ND300
- Start datum
Helmetrock
Aktiv medlem
Menar du att du har de tre alternativen när du trycker uppåt på fyrvägsknappen i visningsläget? Eller har du gått in i visningsmenyn --> vinsingsläge och ställt in vilka alternativ du vill ha?
Så är det iallafall på D300s.
Så är det iallafall på D300s.
ND300
Avslutat medlemskap
Hmm, det löste sig. Valet fanns ju där! Trots jag kollade flera gånger missade jag det.
Menyn såg inte lika ut som i manualen. I manualen ligger Högdagrar under grundläggande fotoinfo och i kameran ligger den under detaljerad fotoinfo. Myckt skumt. Är nästan säker på att Högdagrar inte fanns där tidigare när jag kollade men men nu finns den där.
Menyn såg inte lika ut som i manualen. I manualen ligger Högdagrar under grundläggande fotoinfo och i kameran ligger den under detaljerad fotoinfo. Myckt skumt. Är nästan säker på att Högdagrar inte fanns där tidigare när jag kollade men men nu finns den där.
Helmetrock
Aktiv medlem
Dessutom måste man ju klicka i vilka val man vill ha och sedan trycka på ok för att de ska sparas, trycker man på meny sparas de inte, det kanske var boven också?
ND300
Avslutat medlemskap
Måste missat eller gjort nåt annat tokigt. Växlade till svenska när jag inte såg det och det inte var som i manualen men såg inte högdagrar då heller. Sen stängde jag bara av kameran, skrev inlägget, kollade igen och då fanns den där fast under "detaljerad fotoinfo". Kollade kanske för mycket under "grundläggande fotoinfo och trode det skulle vara som i manualen.
På engelska har jag tidigare sett "higlight" under "detailed foto info". Antar det är samma som "högdagrar" på svenska och då det ligger på samma plats
På engelska har jag tidigare sett "higlight" under "detailed foto info". Antar det är samma som "högdagrar" på svenska och då det ligger på samma plats