Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Handbok Canon 5D

Produkter
(logga in för att koppla)

Bjucke

Aktiv medlem
Är det någon som vet var på nätet man kan ladda ner en handbok i PDF-format för Canon Eos 5D? Jag har letat utan resultat.

Tror nog Canon kan vinna pris för världens sämsta hemsida. Jag blir så frustrerad varje gång jag blir tvungen att gå in där :)

Även den sidan får en att höja lite på ögonbrynet. Klicka på länken Routefinder så kommer man till en "404 Error Message". Klickar man dock på Routefinder där så verkar man komma till den rätta sidan. Såna klantigheter imponerar verkligen inte..!

lastrand skrev:
Även den sidan får en att höja lite på ögonbrynet. Klicka på länken Routefinder så kommer man till en "404 Error Message". Klickar man dock på Routefinder där så verkar man komma till den rätta sidan. Såna klantigheter imponerar verkligen inte..!
Canon can....

ANNONS
Götaplatsens Foto