Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Handla på mjkzz.

Produkter
(logga in för att koppla)
Sökte lite på mkzz reviderade och hittade lite info på t ex dpreview och andra siter om deras produkter. Så de verkar väl inte helt oseriösa. Dock inget som om leveranstider. Verkar tillverka makrofoto fokuserings skenor och utrustning för dropp-fotografering. Droppfot stativ finns även på e-bay. Verkar inte vara nån större spelare på marknaden men hittade den här artikeln:

Sökte lite på mkzz reviderade och hittade lite info på t ex dpreview och andra siter om deras produkter. Så de verkar väl inte helt oseriösa. Dock inget som om leveranstider. Verkar tillverka makrofoto fokuserings skenor och utrustning för dropp-fotografering. Droppfot stativ finns även på e-bay. Verkar inte vara nån större spelare på marknaden men hittade den här artikeln:

Jag har försökt och skaffa lite info om mjkzz, tyvärr så verkar det inte finnas jätte mycket om företaget.
Det var på extreme-macro jag hittade info om mjkzz.
Vad jag skall köpa var deras produkter för focus-stacking.

Tack för din hjälp

ANNONS
Götaplatsens Foto