Annons

Har jag gjort bort mig nu igen?

Produkter
(logga in för att koppla)

Sonnaren

Aktiv medlem
Jag tittade igenom dagens insända bildskörd och där fanns en bild jag sänt in av en äldre mycket sjuk man som fallit ihop i snösörjan på trottoaren.
Det stack av så väldigt mot alla blommor och vårskira björkar och allt annat man bör glädja sig åt så här dags på året. Som en färsk komocka mitt i rosenlunden.
Var det fel att plantera något sådant på fotosidan - eller kan man göra så?
Eller skall sjukdom, död och den sidan av livet enbart vara här som fejkade tillstånd? Låtsat tillstånd alltså.:confused: Eller det kanske inte hör hemma här överhuvud taget???
Us

Sonnaren skrev:

Eller skall sjukdom, död och den sidan av livet enbart vara här som fejkade tillstånd? Låtsat tillstånd alltså.:confused: Eller det kanske inte hör hemma här överhuvud taget???
Us

Så länge man gör det med stil så är det ok för mig.
M a o så kan du lugnt ha kvar bilden.:p

Ta inte bort den för allt i världen. Mycket stark bild med ett värdefullt ställningstagande.

Den förlorar helt klart på maskeringen. Kan man inte lägga ut bilden i befintligt skicka skall man inte lägga ut den tycker jag! Men utan hade den vart helt ok!

Jag hoppas verkligen att alla människor som såg mannen ligga där inte bara tog fotografier på honom och promenerade vidare. Individualistiska nya EU-Sverige i ett nötskal. :D

:eek:

Hm....nej som framgår av bildtesten gjorde vi som kom först vad vi kunde - även om vi inte kunde göra så mycket. Det var inte i moderna individualistiska EU-landet Sverige detta hände utan i det gamla, gamla humanistiska EFTA-Sverige på tampen av -60talet eller början av 70-talet straxt efter Karl den XIV Johans trontillträde;) .
Ack ja......
Us

ANNONS
Götaplatsens Foto