Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Har ni haft problem med kaffebrus??

Produkter
(logga in för att koppla)

-¤ Freja ¤-

Aktiv medlem
Bestälde blixtar från dom i slutet av mars!! Dom har ännu inte dykt upp och dom har inte besvärat sig att höra av sig en enda gång. Jag har dock ringt dom och blivit lovad blixtarna till datum då dom inte dykt upp och jag inte hört ett ljud från dom. Jag trodde att dom var seriösa? Nu börjar jag bli trött på det här *grrr*

Jag köpte ett par blixtar (200w) från dem förra året.
Använde dem några gånger, sen fick de ligga på hyllan ett antal månader, körde igång igen till hösten förra året, efter en två användningar så lag den ena blixten av, försökt kontakta dem genom deras formulär på hemsidan en två gånger, men inte fått något svar :/ så en av dem ligger trasig på en hylla därhemma..

Min mor däremot, köpte även hon ett par blixtar från dem, och dom hade iallafall god service vid köpet, men så har det inte varit några större problem med dem heller, mer än att sladdarna som följde med var av urusel kvalitet, men man kan ju inte begära allt för så små pengar..

ANNONS
Götaplatsens Foto