Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Heiwa HS-514

Produkter
(logga in för att koppla)

NiklasBerntsson

Avslutat medlemskap
Hej

Jag har precis kommit över ett stativ (Heiwa HS-514) som antagligen har rätt många år på nacken men jag kom över det gratis så det gör inget.

Är det någon som hört något om detta märke, är det något bra eller är det 'billig skit'. Det känns rätt ok för mig men jag har aldrig använt stativ så jag har noll koll.

Är det någon som har något positivt/negativt att säga om detta skriva gärna ner det här.

mvh

Niklas

Spelar väl ingen som helst roll om det är det är billig skit när det är gratis?

Är det stadigt och funkar för dina behov är det bra stativ.

Det var inte riktigt så jag menade. Det jag undrar är om det är någon som vet något om detta märke. Eftersom jag har noll koll på stativ har jag inget att jämföra med. Är märket känt för att vara bra eller är det billig 'skit'.

Stativet är säkert minst 15-20 år gammalt men knappast använt.

mvh

Niklas

Har tittat på google och det vad väl vad jag kom fram till också. Verkade dock som om dom flesta sidorna är på japanska...

ANNONS
Götaplatsens Foto