Annons

Hej!!!

Produkter
(logga in för att koppla)

anki80

Ny medlem
Jag ska köpa mej en digital systemkamera nu när min vanliga digitalkamera har pajat!!

Har alltis tyckt det varit kul att ta kort o haft ett sug att lära mej mer om fotografering... är verkligen inte duktig men jag har viljan..

Ja ja efter allt svammel så funderar jag på om nån har nått tips på en bra komma igång kurs i karlstad med omnejd att rekommendera

Kram Anki
 

Tes

Aktiv medlem
Viljan är en högst viktig detalj när man börjar med något! :)

Några kurser i Karlstad känner jag tyvärr inte till, men det finns några Karlstadbor med i WFS och förhoppningsvis hittar de till hit till tråden.
Lycka till!
 

Maxieboy

Aktiv medlem
anki80 skrev:
Jag ska köpa mej en digital systemkamera nu när min vanliga digitalkamera har pajat!!

Har alltis tyckt det varit kul att ta kort o haft ett sug att lära mej mer om fotografering... är verkligen inte duktig men jag har viljan..

Ja ja efter allt svammel så funderar jag på om nån har nått tips på en bra komma igång kurs i karlstad med omnejd att rekommendera

Kram Anki
Här är ett hett tips!
http://www.geocities.com/karlstadsnyafotoklubb/
 

Garrard

Medlem
Kurser

Hej, Jag har kurser på Folkuniversitet; ett studieförbund som bla finns i Karlstad. Nybörjar kurserna i digital foto är populära och körs så fort det finns nog med deltagare.
Prata med Eva Ljung på FU om du är intresserad.
Vänliga hälsningar,
Fredrik Larsson
 
ANNONS