Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hemsk förstasida

Produkter
(logga in för att koppla)
Intressant det här hur en negativ kommentar om en annons kan vändas till att istället bli en förstärkning av annonsen. Själv hade jag inte ens uppmärksammat annonsen innan jag såg den här diskussionen. Det är väl något inbyggt mentalt annonsfilter som har utvecklats under åren...

Intressant det här hur en negativ kommentar om en annons kan vändas till att istället bli en förstärkning av annonsen. Själv hade jag inte ens uppmärksammat annonsen innan jag såg den här diskussionen. Det är väl något inbyggt mentalt annonsfilter som har utvecklats under åren...

Haha, right on! Jag hade inte heller lagt märke till den innan jag gled in på den här tråden :)

...Dessutom är det så att om du betalar för Guld eller Silver så kan du ställa in i dina inställningar att du inte vill se stora annonser...

Mycket vettig funktion.
Nu har inte jag vare sig Guld eller Silver, och störs för den delen heller inte av annonserna, men som sagt en mycket bra funktion för de som tycker annonser är det värsta som finns.

De flesta kanske inte tycker att annonsen är så snygg (inkl mig) men nog syns den alltid! Samma sak som MediaMarkt, El-Giganten och kompani. Inte snyggt men det syns! Det är det som är det viktiga, sen att det ger ett "billigt" intryck i flera bemärkelser spelar ingen roll eller kanske är det precis vad man är ute efter...

Ja. vem vill handla i en dyr affär och betala för deras minimalistiska inredning och övertaliga personal? fotoprylar är ju dyra ändå.
Mediamarkt får ju mycket skit också, men har allt framme så man kan pilla själv i lugn och ro. Det gillar jag.

Hjälper gärna fotosidan med några views om ni får bra betalt,

Såklart att den får större uppmärksamhet, det gör väl inget (fast jag borde kanske fakturera Japan ;) ). Det tråkiga är bara att den är så ful. En annan hemsk reklam är en annons för någon sorts försäkring som Volvo körde för ett tag sedan. Där var det ljudet som var väldigt enerverande. Tror faktiskt jag sett den utan ljud för inte så länge sedan.

ANNONS
Götaplatsens Foto