Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

HJÄLP!! RawShooter har slutat funka!!

Produkter
(logga in för att koppla)

piratjenny

Avslutat medlemskap
Nu har jag gjort nåt dumt!
När jag satt och pillade med ett gäng bilder i RawShooter så "råkade" jag trycka på en liten knapp på datorns fronpanel (jag har ingen aning om vad det är för knapp). Datorn startade om (men det var inte on/off-knappen jag tryckte på, så mycket vet jag!), och när den kom igång igen så vägrade RawShooter att starta. Alla andra program funkar som vanligt. Jag har provat att starta om datorn, jag har provat att ominstallera RawShooter (ett antal gånger) + starta om datorn, jag har provat att göra en systemåterställning till igår + startat om datorn, men INGENTING funkar!! Jag börjar bli smått desperat!!
Finns det nån som har en idé om vad felet kan vara och som kan hjälpa mig att rätta till det?
/desperat jenny

Det ligger en låsfil i tempkatalogen. Radera den,

Kommer inte ihåg vad den heter.

Sök annars här, för jag har svarat en gång förut på detta.

Hoppas det löser sig.

TACK!!!
Vad skulle man göra utan FS och webben?! Snabbsökning på Pixmantecs Forum gjorde susen....

Nu är jag lycklig igen!!!
/jenny

ANNONS
Götaplatsens Foto