Annons

Hjälp att hitta bild!

Produkter
(logga in för att koppla)

smurfen

Aktiv medlem
Hej!
Jag undrar om någon har en skaplig bild att låna ut till en övningsuppgift/skolarbete... Jag behöver en passande bild till en artikel om familjer där föräldrarna har barn på olika håll! Bilden kommer endast att användas i redigeringsövningssyfte (QuarkXpress) och "tidningen" skrivas ut på skrivare i varsitt ex till dem som är med på övningen (20 st i klassen)! Naturligtvis namnges fotografen efter konstens alla regler!

Vore oerhört tacksam för hjälp!
MVH Lotte

Vad tycker du är en passande bild då? Jag menar, hur vill du att bilden ska visa det där med att ha barn på olika håll? Det är inte omöjligt att jag har en vad jag tycker bra bild till din tanke men beskriv gärna bättre vad du vill ha.
/Lotta

Gärna en bild med många barn, som ser lite "stökig" ut. Hade först tänkt mej en bild ur Tomten är far till alla barnen, men hittar ingen nånstans.

MVH Lotte

Jag ska prata med lite inblandade personer så kan jag maila dig sedan, har en bild med fem barn och tre vuxna som kanske kunde vara passande. Situationen är dock inte i verkligheten som den du söker.
/Lotta

Jättesnällt av dej!
Vi redigerar på lördag, så jag är lite stressad! Bilden behöver inte vara speciellt högupplöst då vi bara kopierar tidningen för tränings skull, huvudsaken att det är en passande bild!

Tack för ditt engagemang!
Lotte

ANNONS
Götaplatsens Foto