Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Hjälp Ej synkroniserade Cs

Produkter
(logga in för att koppla)

SGÖ

Aktiv medlem
När jag öppnar Cs 2 färginställningar kommer det upp tablån att inställningar ej är synkroniserade det står
Ej synkroniserade: Dina Creativa Suite-program är inte synkroniserade för enhetliga färger.

Mina bilder blir konstiga när jag skriver ut på min Epson Photo 1800, även på min Canon ip5000.
Kan det bero på inställningarna i Cs, kör en provversion av Cs3, alla munstycken är rengjorda och testade mönstret blir riktigt.
MVH SGÖ

Bilagor

• hårproblem.jpg
    hårproblem.jpg
    52.2 KB · Visningar: 128
SGÖ skrev:
När jag öppnar Cs 2 färginställningar kommer det upp tablån att inställningar ej är synkroniserade det står
Ej synkroniserade: Dina Creativa Suite-program är inte synkroniserade för enhetliga färger.

Det innebär bara att du har olika färginställningar i Photoshop, InDesign, Illustrator och/eller Acrobat. Detta påverkar inte alls utseendet på din utskrift.

Stefan

ANNONS
Götaplatsens Foto