emma2222
Medlem
Jag ska köpa en systemkamera.
självklart har jag läst en del och förstår att ingen kan säga köp denna.
men tänkte om någon kunna rekommendera något som skulle kunna passa så får jag jämföra alla dom sedan. har kollat på både nya och begagnade.
pris för begagnat <5000kr, för ny kan jag kanske lägga runt <7500kr
- det ska fotas produktbilder till min web.
- modell bilder i naturen när produkterna används tex vid ett vattenfall eller strand så vore bra om den va tåligare.
- ska användas enbart i Asien (vet ej om det är någon skillnad på temperaturer för kameror.)
- självklart vanliga bilder på familj och andra saker.
- ska gå att filma
- bra autofukos
- snabb
- fina färger
eftersom att det ska vara produktbilder till en webbplats så vill jag självklart ha riktigt bra bilder, är inte jätteduktig på att fixa och trixa i datorn.
kom med förslag.
tack på förhand
självklart har jag läst en del och förstår att ingen kan säga köp denna.
men tänkte om någon kunna rekommendera något som skulle kunna passa så får jag jämföra alla dom sedan. har kollat på både nya och begagnade.
pris för begagnat <5000kr, för ny kan jag kanske lägga runt <7500kr
- det ska fotas produktbilder till min web.
- modell bilder i naturen när produkterna används tex vid ett vattenfall eller strand så vore bra om den va tåligare.
- ska användas enbart i Asien (vet ej om det är någon skillnad på temperaturer för kameror.)
- självklart vanliga bilder på familj och andra saker.
- ska gå att filma
- bra autofukos
- snabb
- fina färger
eftersom att det ska vara produktbilder till en webbplats så vill jag självklart ha riktigt bra bilder, är inte jätteduktig på att fixa och trixa i datorn.
kom med förslag.
tack på förhand