Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hur överlever man väntetid??

Produkter
(logga in för att koppla)
Det gör man inte....man dör! Skojar bara ;)

Jag har haft mina grejer (70-200 + 1,7) i snart 6 veckor. Fick vänta i två veckor på leverans från USA vilket var en vecka för länge.

Det finns mycket man kan göra under dessa veckor.

Kolla upp att det finns plats på hårdiskarna. Du kommer ta mycket mer bilder med din nya optik.

Har du ett (två) reservbatterier. 70-200 drar dubbelt så mycket ström som 18-70-normalen.

Hoppas det inte blir för segdraget.

Jag tackar för din omsorg men det är precis samma hos cyberfoto och det är canon som inte kan leverera.
Det är den nakna sanningen

Varför måste ni prompt köpa objektiven i Sverige när ni kan beställa från tex USA och ha objektiven vid er dörr om ett par dagar ?

Med full garanti och desutom billigare !

kent.

F.G. skrev:
Att börja röka kan vara ett sätt att få tiden att gå, drick gärna stora mängder kaffe samtidigt också så kommer du snart undra var tiden tog vägen.

Jag föreslår istället för kaffe, stora mängder öl.
Efterssom det är en sedativ, kommer tiden att gå väldigt fort.

/ E

Lider med dig! Beställde mitt 17-40/4L för 26 timmar sedan... det har fortfarande inte kommit!! :-(

Att det ska ta sån tid... vadå, skulle jag vara otålig? Nejdå.

Lugn, mina bästa fotosidanmedlemmar.. 26 tim 2-3 veckor.. vad är det...

Jag är värst, jag är värst...

Jag väntade ganska exat 3 månader totalt 91 dagar på mitt macro..

Under tiden såg jag med längtan på alla småkryp som landade framför mina fötter putsade upp sig och sedan med ett flin log mot mig och man kunde höra hur dom tänkte:

ha, ha.. hon har inget macro.. ´;-)

Nu har jag det.. och var är dom förbaskade krypen då nånstans..

borta

ANNONS
Götaplatsens Foto