Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Hur ladda upp bild??
- Trådstartare Mwd
- Start datum
JazzBass
Aktiv medlem
I menyn finns "Mina bilder"
Då kommer du till sidan där dina album finns, den känner du nog igen. Där väljer/skapar man album som man sedan går till - där finns en Ladda upp-knapp.
Personligen använder jag aldrig den sidan, förutom då jag ska ladda upp bilder. Den känns de facto nästan helt onödig om man kunde komma på ett smidigare sätt till uppladdningsrutan. Nu måste man ju öppna ett album via den sidan först, förrän man ens hittar länken till uppladdingssidan, och det känns lite omständligt och onödigt.
Själv ser jag alltid på mina bilder via fliken som finns bredvid min profilflik, aldrig via "mina bilder" i huvudmenyn. Vid den bildvisningen finns ju också en länk "ladda upp bild", men den tar mig bara till samma sida som länken "mina bilder" i huvudmenyn. Den kunde gå direkt till uppladdningssidan istället, eftersom man ändå kan välja album på uppladdningssidan.
Jag saknar också fler funktioner vid bildvisningen, som att direkt lägga kunna in bilden i en pool utan att först öppna poolen.
Komplikationen består i att albumets typ styr uppladdningssidan en del - tex uppladdning till "Filmalbum" har andra fält än fotoalbum. Och Portfolioalbum har några fler fält - så det nuvarande systemet är alltså beroende av att veta vilket album man vill lägga bilden i.
Men visst, man skulle kunna förenkla det så att det iallafall går att välja bland sina vanliga album vid en direktingång - skall fundera på't.
Men visst, man skulle kunna förenkla det så att det iallafall går att välja bland sina vanliga album vid en direktingång - skall fundera på't.