lovley_77
Medlem
Är här med en ny fråga. Har provat med macrolins o close up tillsammans med min kompis på en nikon d40x. Vi undrar nu om det ska ha ngn betydelse om man använder extern blixt med softener eller inbyggd blixt o om man byter motiv? Det som hände var att ibland tog inte kameran kort med softenern på blixten o när vi bytte motiv så tog den inte förrän vi plockat av ringarna o satt på en efter en. Måste kameran vänja sig på ngt sätt? Vi hade kameran inställd på macro läge. Är väldigt nya på det här så frågan låter nog lite dum



