Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
imac och extern skärm?
- Trådstartare boon
- Start datum
edvardwendelin
Aktiv medlem
boon skrev:
kan inte hitta nånstans om det funkar att koppla en extern skärm till nya imacarna.
nån som vet?
har ej provat själv men vad jag har förstått så går det att ha skärmar som inte kräver dubbelriktad-DVI. (typ 30"arna)
Kolla tech. specs sidan hos apple så lär du få ett definitivt svar på din fråga!
mvh,
Edvard
Rickard.v
Aktiv medlem
Håller med risto!
Det funkar utmärkt!
Jag hade från början en 20" 1600x1200 och sedan en 17" för 20" tog för mkt plats.
Sedan sålde jag 20" då ersattes den med 17" vid PC som min sambo använder.
NU känns det fattigt med bara en 20" wide.
Du behöver bara köpa en adapter för runt 200kr som du kopplar till mini dvi utgången.
Du måste välja mdvi-vga eller mdvi-dvi har jag för mig. Hoppas du har en skärm med dvi då väljer du det för bästa kvalitet o skärpa.
Du kan sedan välja om du vill spegla det du ser på interna skärmen eller köra utökat skrivbord vilket jag gjorde! mkt yta! Nice!
Köp en skärm du kan vrida på så kan man granska stående bilder i större format!
Det funkar utmärkt!
Jag hade från början en 20" 1600x1200 och sedan en 17" för 20" tog för mkt plats.
Sedan sålde jag 20" då ersattes den med 17" vid PC som min sambo använder.
NU känns det fattigt med bara en 20" wide.
Du behöver bara köpa en adapter för runt 200kr som du kopplar till mini dvi utgången.
Du måste välja mdvi-vga eller mdvi-dvi har jag för mig. Hoppas du har en skärm med dvi då väljer du det för bästa kvalitet o skärpa.
Du kan sedan välja om du vill spegla det du ser på interna skärmen eller köra utökat skrivbord vilket jag gjorde! mkt yta! Nice!
Köp en skärm du kan vrida på så kan man granska stående bilder i större format!
boon
Aktiv medlem
kör med en sån här nu http://www.fotosidan.se/reviews/viewreviews.htm?ID=8415
måste kolla om den har sådana ingångar (hoppas)
blir absolut dubbla skärmar = )
måste kolla om den har sådana ingångar (hoppas)
blir absolut dubbla skärmar = )