Annons

Ingen respons på kalendertips!?

Produkter
(logga in för att koppla)

BeriJan

Aktiv medlem
Har två gånger med några veckors mellanrum under "Kalender" tipsat om Foto & Mediamässa i Gävle den 1/10 2011 men får ingen någon respons, förutom autosvaret, och evenemanget har inte lagts in i kalendern. Anledningen till att jag tipsat två gånger är att jag efter ett tag börjat fundera på om tipset tappats bort.

http://www.fotomediamassan.se

Varför tar det så lång tid innan lämnade förslag behandlas eller försvinner de ut i tomma intet?

Kalendern är inte till för kommersiella mässor, utan för utställningar/vernissager etc.

Ok, men då borde jag ju fått ett svar med informationen om att tipset inte kan accepteras.

Sen kan man ju fundera på varför t ex alternativet "Evenemang/Mässa" finns som val under kategorier på tipssidan om man inte accepterar sådan evenemang i kalendern?

Foto & mediamässan kommer att innehålla utställningar, workshops , föreläsningar etc liknande Uppsala Fotofestival 18-21 augusti men det är tydligen någon skillnad där som jag inte insett då det evenemanget platsar i kalendern.

OBS, jag har inget med arrangemanget av mässan i Gävle att göra men tyckte det vara ett trevlig och relevant arrangemang att tipsa om och som borde platsa i kalendern.

Trevlig midsommar

Det är skillnad på en fotofestival och en mässa. Den fotofestivalen kan inte räknas som ett kommersiellt arrangemang.

Mässor kan finnas med, men som det står att kommersiella arrangörer skall kontakta redaktionen.

ANNONS
Götaplatsens Foto