Folk sitter kanske rätt nöjda med A700 och har därför inte sådan panik att nytt nytt nytt måste komma... Utan man använder det man har och tar sakerna med lite mer jämnmod helt enkelt....
Se bara hur många som använder sina Minoltakameror än idag utan snacka nytt nytt nytt nytt varevigaste stund,,
Däremot vore det ju skoj om nytt kom rent bara för nytt är kul..

.
Men för min del duger A700 mycket väl.. Med rätt objektiv för det som skall fotas så fotar jag utan problem handtaget i mörka miljöer och får för nätet eller fotoalbum väl visningsbara bilder.. Det fick jag även med A300án dessutom...... Det ända som känns som jag skulle vilja göra är att ta steget till A900 om nått skulle göras alls...
Sedan rent personligen så tror jag Sony såsom andra inom alla branscher bromsat in en del nu då krisen slog till.... Hade den inte kommit hade nog redan mer skett överallt inom alla områden..
Utan snack vore nytt roligt att se ... Men känns lite som att skulle en ersättare komma till A700 så är det nog mer extrasaker som kommer komma såsom filmande och liknande för mig ej nödvändiga saker.... Och enbart lite bättre isoförmåga är inget jag skulle direkt få nån kick utav även om testare och pixelonanisterna fick nått att tramsa om..
Däremot om Sony tog ner FF till seminivån via en billigare FF A700 . Eller införde justering av objektivfokus.. Sådant vore kul bra saker...
Filmande säljer däremot kameror.......
Så "nytt" är nog lite avtrubbat då andra märken redan visat vad det nya är.. Dvs Filmande....... resten verkar ju mest vara omdesign i stort mestadelen... Och en redesignad filmande A700 behövs inte för min del.. Den eeee rätt bra som den är...
men en A900 vore mumms...