Annons

Inspiration...!

Produkter
(logga in för att koppla)

mathildalindhe

Avslutat medlemskap
Hejhej!
Tänkte kolla med er ifall ni har något bra tips på vad man kan fotografera...Är mest intresserad utav närbilder, bokeh och allt får bilden att lägga sig i en annan nivå. Något bortom det verkliga.

Det vore också kanon om ni kunde skriva vad NI tycker om att fota, och vart ni får er inspiration ifrån. Det kanske även hjälper mig att komma igång efter en stel fotograferings period! :)

Tack på förhand!
 

BarfotaBitte

Ny medlem
usabil.nu

Gå på veteran bils träffar. De finns tusen sådana träffar nu på sommaren. Man möter både på intressanta människor och vackra bilar. Endel klär sej dessutom 50tals stil. Gå till usabil.nu där hittar du en träffkalender på olika träffar i Sverige. Tyvärr har de större lite roligare redan varit men de finns en del kvar! :) De kan bli många roliga bilder!
 

mathildalindhe

Avslutat medlemskap
Kanon!

Gå på veteran bils träffar. De finns tusen sådana träffar nu på sommaren. Man möter både på intressanta människor och vackra bilar. Endel klär sej dessutom 50tals stil. Gå till usabil.nu där hittar du en träffkalender på olika träffar i Sverige. Tyvärr har de större lite roligare redan varit men de finns en del kvar! :) De kan bli många roliga bilder!
Tack så mycket för det tipset! Det kan bli en hel del fina bilder av de...Fotade faktiskt något liknande häromdagen! :) Dock hittade jag ingen träff nära mig! Bor nämligen i Småland, Kalmar :)
Men dem brukar ha sådana träffar på Öland, så dit kan ju åka o kolla!
 
ANNONS