Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

köpa glugg i USA , HJÄLP ??

Produkter
(logga in för att koppla)

pane

Aktiv medlem
hej

Har varit inne på ebays hemsida och funderar på en canon ef 300/4L IS USM. Problemet bara är att jag har ingen aning om vad totala kostnaden blir för allt. Dvs frakt moms mm. Vad innebär tex när de skriver plus 50 dollar manufacturer´s rebate ??

Kan nån hjälpa mig med hur mycket det kommer att kosta mig om jag köper gluggen för 1109.95 dollars. Så hade jag varit tacksam.

mvh
Patrik

Det är väl inte så svårt? $1,109.95 * 10 (dollarns kurs + momsen) ca 11000 spänn. För frakten får du nog räkna med MINST 500:- till. Manufacturer's rebate är Canon USA som ger rabatt till, vad jag förstått, amerikanska konsumenter. Det kan dock dröja upp till ett halvår innan de där pengarna ($50) återbetalas till kunden.

För själva gluggen kan du räkna som Björn berättar.Har inte handlat via eBay men dock beställt prylar hos B&H och då kan man räkna ungefär så.

ANNONS
Götaplatsens Foto