Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

köpa ny kamera

Produkter
(logga in för att koppla)

Ersko

Aktiv medlem
Hej ska köpa en ny kamera. jag har en fujifinepix s1pro som jag är halvt nöjd med och nu ska jag byta upp mig till en bättre. Det finns två kameror som jag är mest intresserad av. FujiFinepix s3 pro och Nikon d200. Är det någon som har erfarenhet med nån av kamerorna och kan ge info hur dom funkar. Tar mest naturfoto men börjar intressera mig lite av gatufoto så skulle vara bra om nån vet om dom funkar bra som 'natur kameror''

Tack på förhand

sök på D200 här på fotosidan så kommer du ha att läsa ett bra tag framöver...
finns säkert en del att läsa om S3 oxå både i forumen och recensionerna.
fuji kommer ut med en S5 som typ är en D200 med fujisensor. har inte riktigt koll på när den kommer dock. den kommer säkert bli dyrare än D200 oxå.

a dom kommer med en s5 kommer kosta ganska mycket tror jag. men jag tror att jag ska köpa en d80, den verkar vara bra, och den är billigare än båda men snabbare än s3.

ANNONS
Götaplatsens Foto