Annons

Kan inte Batcha från Bridge

Produkter
(logga in för att koppla)

jonasandersson

Aktiv medlem
Jag har nu uppdaterat till CS2 och från början gick det att batcha direkt från Bridge. Sedan jag uppdaterat Bridge så fungerar inte detta längre. Har provat att installera om men inget fungerar. Jag når varken Batch eller Imageprocessor från Bridge.

Har någon annan samma problem och det viktigaste har någon lyckats lösa problemet?

Jonas

Samma problem

Väcker denna tråd till liv då jag har samma problem. Det finns inga val under tools/photoshop i Bridge.

Han någon hjläpa?

Jag kör också med senaste bridge, alla val dyker upp som de ska. Funkar det innifrån Photoshop? Kolla också att plugins ligger där de ska.

Annars är det väl bara att spara undan dina inställningarna och försöka installera om.

Fungerar nu också för mig, men det krävdes en hel del innan det funkade igen. Jag gjorde en ominstallation av XP och alla program och sedan blev det bra. Verkar som om det låst sig i något register och jag kunde inte hitta det. Nu skulle jag ändå fixa om datorn så ominstallationen av XP var inte primärt för att fixa mitt problem med Bridge utan det fick jag som en bonus.

Testa med att uppdatera till den senaste versionen av Bridge, den ska vara mer stabil och kanske löser sig problemen då.

ANNONS