Annons

Koverterare till Minolta Dimage 7/i/hi

Produkter
(logga in för att koppla)

Who

Medlem
Tjenare!

Jag läste på cyberphoto.se om en fisheye Konverter till Minolta Dimage 7(h)i. Nyfiken som man är så kollade man ju lite vidare om detta. Jag hittade flera olika konverterare till Minolta Dimage 7(h)i.
Blandannat så hittade jag en macro konverterare som verkar grymt bra.
Det finns även fisheye som sagt och tele konverters

Nu frågar jag er om konverterare är så bra som man kanske vill att de ska vara?

Är det värt att köpa helt enkelt

Här hittar du bilder och jämförelser:
http://raynox.co.jp/comparison/digital/comp_dimage7hi-2.htm


Uppskattar lite hjälp angående detta

/Adam (Minolta Dimage 7Hi innehavare)
 
ANNONS
Götaplatsens Foto