Annons

Kul idé!

Produkter
(logga in för att koppla)

Anderzon

Aktiv medlem
Är det inte på tiden att göra lite reklam för den bästa sidan på internet ? Kanske lite "www.fotosidan.se" T-shirts, stickers mm. kunde vara en kul grejj ? Bara en vild idé : ) som slog mig för en stund sedan....

Om intresset är tillräckligt så kanske vi skulle fixatill en liten beställning tröjjor ??


Mvh // Martin
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Halloj!

Vi håller på att förhandla med en leverantör, så detta är på G. Håll ut en stund till!!

/david
 

Sumpen

Aktiv medlem
T-shirt och stickers i all ära, men det känns som om jag har gjort det förrut... Andra förslag vore

- linsskydd, 52mm (saknar en)
- mörkläggningsskynke för storformatare
- kameraremmar
- fotoväst
- fotokeps (ny uppfinning, med massor med filterhållare)
- äähhh, nu tog fantasin slut...
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
- pannlampa
- diodlampa som passar i nyckelknippa
- plastthermomuggar
- nyckelringsrem (sån som alla kids har, och jag)
 

Bjelkengren

Aktiv medlem
Vad säger ni om fotosidan.se-film. Blir kanske lite bråk om vilken som ska vara den officiella Fotosidan.se-filmen. :)
 

lynxx

Avslutat medlemskap
Åsså ett spel som går ut på att man smed en liten färgad plopp ska gå det antal rutor som tärningen visar och komma så nära den perfekta bilden som möjligt. Den som får sig bild publicerad har vunnit. Eller en dataspelsvariant med Lara Canon-Croft och Nikon Carter i huvudrollerna....
 

Efwa

Aktiv medlem
Tatuering blir säkert Tuttuering hos oss flickor och på era valda kroppsdelar kommer det ändå bara stå Fe, inget annat kommer att synas :)))))
 
ANNONS