Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kunna ta bort meddelande i "Fotokompis"

Produkter
(logga in för att koppla)

jac38

Aktiv medlem
Hej

När man lägger in en förfrågan om fotosällskap tex dagen efter, så kan man i nuläget redigera den i 15 min. Jag tycker det vore bra om man kan gå in, tex dagen efter, och ta bort förfrågan.

Jag känner att jag ibland skulle vilja kunnat ta bort meddelandet därför att det känns lite pinsamt om flera hundra tittat på den och ingen har svarat, oavsett vad anledningen nu kan vara. Förfrågan är ju ändå inaktuell i det läget. Man kan ju även vilja ta bort förfrågningar av olika anledningar, som tex att man lagt in sitt mobilnummer eller att man inte letar längre. Exakt vilken anledning man har är väl rätt oviktig, jag tycker att man borde kunna radera dom, om man så vill..

MVH
Jacob Boman

Tyvärr kan man inte ha olika inställningar per forum. Så det måste vara som det är nu. Sorry.

ANNONS
Götaplatsens Foto