Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Låna objektiv av varandra (Piteå)

Produkter
(logga in för att koppla)

vojma

Aktiv medlem
Hej

Är intresserad av att bytlåna objektiv av andra fotointresserade pitepaltar. I nuläget ligger mitt lånebehov i ett makroobjektiv mellan 60-100 mm med bra ljusvärde.

Själv har jag (som du ser i min utrusningslista) ett 10-17 fisheye samt ett 170-500 superzoom som kanske kan intressera någon.

Tänkte att vi kanske kunde skapa någon gemensam maillista om vi blir ett par fem personer.

OBS: Endast utrustning kompatibel med digitala EOS.

PM:a mig om du är intresserad.

Om detta inlägg skulle ha hamnat i någoat annat forum så får gärna MOD flytta de dit.

Tjing tjong - pling plong!

Hej

Är intresserad av att bytlåna objektiv av andra fotointresserade pitepaltar. I nuläget ligger mitt lånebehov i ett makroobjektiv mellan 60-100 mm med bra ljusvärde.

Själv har jag (som du ser i min utrusningslista) ett 10-17 fisheye samt ett 170-500 superzoom som kanske kan intressera någon.

Tänkte att vi kanske kunde skapa någon gemensam maillista om vi blir ett par fem personer.

OBS: Endast utrustning kompatibel med digitala EOS.

PM:a mig om du är intresserad.

Om detta inlägg skulle ha hamnat i någoat annat forum så får gärna MOD flytta de dit.

Tjing tjong - pling plong!

Om idén håller i sig över sommaren kanske. Väntar och ser.

ANNONS
Götaplatsens Foto