Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Långsamt Aperture på ny iMac C2D ??

Produkter
(logga in för att koppla)
nifo skrev:
Okej. Men det kan också lösas genom att jag bläddrar album för album eller? =P Eller måste jag göra projekt? Hur får jag då över alla album till projekt med samma namn smidigt? =)

/Fredrik

du kanske kan prova att läsa manualen...

;)

Hoppsan, där kom en sån.

Är inte riktigt van vid en sådan kommentar här på fotosidan. Jo, jag kan kolla i manualen. Antagligen finns svaren på frågorna som de flesta av fotosidans medlemmar skriver om på NÅGOT ställe. Allt går att ta reda på - det kan jag lova. Men finns det ett forum där folk ses för att babbla om foto och allt däromkring - varför inte använda sig av detta då? =P

Tänkte jag kunde få ett snabbt svar, bara. =/

/Fredrik

nifo skrev:
Hoppsan, där kom en sån.

Är inte riktigt van vid en sådan kommentar här på fotosidan. Jo, jag kan kolla i manualen. Antagligen finns svaren på frågorna som de flesta av fotosidans medlemmar skriver om på NÅGOT ställe. Allt går att ta reda på - det kan jag lova. Men finns det ett forum där folk ses för att babbla om foto och allt däromkring - varför inte använda sig av detta då? =P

Tänkte jag kunde få ett snabbt svar, bara. =/

/Fredrik

ja visst, det var därför jag hänvisade dig till manualen,

ANNONS
Götaplatsens Foto