Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ladda ned program från adobe.com

Produkter
(logga in för att koppla)

100

Medlem
Har en Mac och har köpt Photoshop Elements från adobe.com, betalningen har gått igenom. Det kommer upp en dialogruta med en knapp hämta. När jag trycker på knappen hämta händer ingenting. Högerklickar jag på knappen hämta kommer det upp en vit tom ruta på skärmen. Finns det någon som kan hjälpa mig?
 

pdahlen

Aktiv medlem
Tror man får några Mail med länk för nedladdning, bekräftelse på köp mm. Om du inte fått dessa så titta bland skräppost
 

100

Medlem
Tack för hjälp. Har kollat mejlen och registrerat programmet samt skrivit in aktiveringsnyckeln. På mitt Adobe konto är Photoshop Elements registrerat och det finns en dialogruta med en knapp hämta. När jag trycker på knappen hämta händer ingenting.
 

100

Medlem
Tack för tips om Creative Cloud appen. Undrar om det fungerar för PS Elements. Det är lite märkligt att jag får upp dialogrutan för att hämta på Adobe men sedan tar det stopp.
 

100

Medlem
Kan vara så att Adobe som inte hunnit uppdatera. Har försökt igen och lade märke till att "knappen" för att hämta är vit och inte blå.
 

cowboy

Aktiv medlem
Har du prövat att använda någon alternativ webbläsare? När jag har problem med en sajt i Safari (som jag använder normalt) så brukar jag pröva med Chrome eller Firefox.
 
ANNONS