Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ladda ner CS4-uppdatering

Produkter
(logga in för att koppla)

MWPhoto

Aktiv medlem
Jaha, trodde förstås att jag skulle få ladda ner uppdateringen efter jag beställt den. Dum som jag var tog jag boxen, så nu får man tydligen vänta snällt till den dyker upp.
Ska man inte kunna ladda mer skiten när man betalt för den. Jag fattar inte varför man inte kan få det. Någon?

Jaha, trodde förstås att jag skulle få ladda ner uppdateringen efter jag beställt den. Dum som jag var tog jag boxen, så nu får man tydligen vänta snällt till den dyker upp.
Ska man inte kunna ladda mer skiten när man betalt för den. Jag fattar inte varför man inte kan få det. Någon?

Jag såg att det var olika moms på nedladdad version och boxad version. Kanske beror på det, dvs skattetekniska skäl?

Hmm, fick en förklaring. Det sägs att de inte har kontroll på vilken licensnyckel som skeppas i boxen, så om de även ger mig en annan licens via nedladding/mail, så blir det ju inte så bra...för Adobe.

ANNONS
Götaplatsens Foto