Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Lamineringsmaskin
- Trådstartare perado
- Start datum
hasse lundberg
Aktiv medlem
hasse lundberg
Aktiv medlem
Den fungerar bra, dock fann jag att dom tider som jag blev rekommenderad var för långa så jag testade och fann att jag kunde använda betydligt kortare tider och ändå har laminatet fastnat ordentligt.
Kör 85 grader 3 minuter på papper som skrivits ut med Epson PRO4000.
Finns även laminat för lägre temp.
Kör normalt med Epson enhanced matt papper som när det är laminerat med sidenglans (med skumgummi över bild vid lamineringen) blir ungefär som ett pearl/satin papper, en fördel med detta är att bilden blir automatiskt "kopieringsskyddad" eftersom det är som att skanna i en snöstorm när den är laminerat på detta sätt.
Har provat laminera med canvas struktur och den kraftiga varianten blir för kraftig samtidigt som den inte känns rätt, bilden ligger under canvasen, inte på den om ni förstår vad jag menar.
Den finare varianten fungerar dock bra och ger fint resultat men inte riktig canvaskänsla.
Mabo är trevliga att handla med, kunniga och hjälpsamma.
Kör 85 grader 3 minuter på papper som skrivits ut med Epson PRO4000.
Finns även laminat för lägre temp.
Kör normalt med Epson enhanced matt papper som när det är laminerat med sidenglans (med skumgummi över bild vid lamineringen) blir ungefär som ett pearl/satin papper, en fördel med detta är att bilden blir automatiskt "kopieringsskyddad" eftersom det är som att skanna i en snöstorm när den är laminerat på detta sätt.
Har provat laminera med canvas struktur och den kraftiga varianten blir för kraftig samtidigt som den inte känns rätt, bilden ligger under canvasen, inte på den om ni förstår vad jag menar.
Den finare varianten fungerar dock bra och ger fint resultat men inte riktig canvaskänsla.
Mabo är trevliga att handla med, kunniga och hjälpsamma.
hasse lundberg
Aktiv medlem
Den minsta kostar ca: 20.000 ex moms
Skillnaden är väl som att jämföra en trehjuling för småbarn och en Ferrari.
Det finns en mägnd olika laminat med olika struktur att välja mellan, matt, pearl, gloss, canvas.....
Istället för att trycka på laminatet så appliceras det med hjälp av vakum.
Är förträfflig att montera bilder med adhesiv.
Skillnaden är väl som att jämföra en trehjuling för småbarn och en Ferrari.
Det finns en mägnd olika laminat med olika struktur att välja mellan, matt, pearl, gloss, canvas.....
Istället för att trycka på laminatet så appliceras det med hjälp av vakum.
Är förträfflig att montera bilder med adhesiv.