Annons

Lansering av 5DII-timing m httill 1ds3!

Produkter
(logga in för att koppla)

nalleg

Aktiv medlem
Varför skulle Canon lansera en ny kamera så nära inpå sitt flaggskepp?. De vill naturligtvis maximera försäljningen av 1ds3. En lansering av 5dIInu (semipromodell) skulle sänka försäljningen av 1ds3. (bland annat därför att viss del av kundkretsen inte kan vänta med att köpa nyheter. Det må sen vara av professionella- eller teknikfreaks-skäl).

Björn G

Hoppas canon går ut med att den aldrig kommer så slipper vi spekulationerna.

varken eller, tycker dock att det är lustigt att grabben med tusen inlägg om dagen och minst lika många frågor som i andra trådar har åsikter om hur han vill att den eventuellt kommande Canon 5D mkII ska vara skriver att han vill att folk ska sluta spekulera...

men inte ska vi bråka inte - jag har till och med ritat ett litet troll åt dig! ;)

(edit: skrev fel... är nog lite för trött för att dividera)

Senast ändrad:
fridhamre skrev:
varken eller, tycker dock att det är lustigt att grabben med tusen inlägg om dagen och minst lika många frågor har åsikter om hur han vill att den eventuellt kommande Canon 5D mkII ska vara!

men inte ska vi bråka inte - jag har till och med ritat ett litet troll åt dig! ;)
Får jag ta den som min avatar?

snyggade till frisyren lite o visst självklart, det är ditt:

...åter till ämnet nu

Bilagor

• troll.jpg
    troll.jpg
    7.5 KB · Visningar: 1,467
Att hålla sig kvar vid det gamla men drömma om det nya

Ha! Ha!

Canon 5D mark2 kommer att bli just så trevlig som jag hade önskat att den inte skulle vara. Med andra ord inte särskilt plånboksvänlig.
16Mp bryr jag mig inte om men vädertätningen och Live View är ju precis det som jag saknar. Eller?
Bäst att låtsas som jag inget hört och vara nöjd.
Fotade inte Bresson med typ samma kamerauppsättning i evigheter? Skulle då en kretin kunna klara sig med en 5D?

oskar fridhamre

oskar du är ju inte rolig i dinna inlägg för fem öre !!en besserwisser som alltid skall ha sista ordet!! är gött trött på dig oskar !!

ANNONS
Götaplatsens Foto