Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
LCD-skydd till D3
- Trådstartare blenda12
- Start datum
Danlo
Avslutat medlemskap
Jag skulle inte oroa mig för repor på den skärmen.. Min har inte en enda repa efter två år av vårdslöshet! Tror det tom fanns en video på youtube när kameran kom där de försökte rispa med kniv på displayen.. det gick inte! 8-O
Lycka till med din fantastiska kamera! Jag har varit mer än nöjd med min. Aldrig några problem, alltid fantastisk bildkvalite. En kamera att lita på. Härligt!
Lycka till med din fantastiska kamera! Jag har varit mer än nöjd med min. Aldrig några problem, alltid fantastisk bildkvalite. En kamera att lita på. Härligt!
Michael Buch
Aktiv medlem
gogreen
Aktiv medlem
På Canon tar det 5minuter att byta "displayen" och den kostar ca. 1dollar.
Om ni tänker efter lite är det ju inte displayen ni snackar om utan just ett skydd för displayen. Så att ha 2skydd känns aningen overprotected. Sedan kan man undra hur "skydd2" är så mkt dyrare än det skyddet som sitter monterat orginal.
Sedan kan kan intyga precis det alla andra säger, efter ett år med vårdslöst beetende utan skydd har inte mitt org. displayskydd en endaste skada.
Om ni tänker efter lite är det ju inte displayen ni snackar om utan just ett skydd för displayen. Så att ha 2skydd känns aningen overprotected. Sedan kan man undra hur "skydd2" är så mkt dyrare än det skyddet som sitter monterat orginal.
Sedan kan kan intyga precis det alla andra säger, efter ett år med vårdslöst beetende utan skydd har inte mitt org. displayskydd en endaste skada.