Annons

Leveransproblem D3s??

Produkter
(logga in för att koppla)

Ludwig100_1

Aktiv medlem
Vad har hänt med leveranser av D3s? Nån som vet?? Har beställt en från Scandinavianphoto och inte ens där vet man varför inga kameror kan levereras. Har googlat men inte hittat nån info.
Jag får väl köra på med min D300 så länge... :)

Vad har hänt med leveranser av D3s? Nån som vet?? Har beställt en från Scandinavianphoto och inte ens där vet man varför inga kameror kan levereras. Har googlat men inte hittat nån info.
Jag får väl köra på med min D300 så länge... :)

Nikon har stora leveransproblem sedan en tid av många olika produkter bla D3s, 70-200/2.8 VR II, TC-20E III.

Kameradoktorn har D3s i lager (jag köpte min D3s där förra året): http://www.kameradoktorn.se

Medan du väntar kan jag rekommendera en investering i Lightroom 3 som ger dig utmärkt bildkvalitet med D300 på alla ISO-tal.

Instämmer. Är imponerad av LR3:s brusborttagning.

Vet man vad Nikon har för anledning till leveransproblemen?

Är du i övrigt nöjd med din D3s?

Instämmer. Är imponerad av LR3:s brusborttagning.

Vet man vad Nikon har för anledning till leveransproblemen?

Är du i övrigt nöjd med din D3s?

Inga leveransproblem för mig, men köpte den i och för sig i Tokyo.
Har hunnit testa den en del, är mycket imponerad av bildkvalitet i allmänhet men framförallt brushanteringen som är fantastisk. En riktig supersensor de fått till :)

Å andra sidan så gick jag direkt från D90 till D3s, alltså ett rejält kliv uppåt i kvalitet.

/Anders

Inga leveransproblem för mig, men köpte den i och för sig i Tokyo.

Snackade med Nikon sverige i början av året och insåg att det skulle ta tid att få en D3s.
Köpte min utomlands med, där var den också "restad" men dök upp ganska snabbt.
Den är helt klart värd att vänta på!

ANNONS
Götaplatsens Foto