Annons

LowePro och bra butiker i Sthlm?

Produkter
(logga in för att koppla)

FotoJeppe

Aktiv medlem
Jag ska upp nästa helg till Stockholm. jag har länge funderat på vilken av LowePros väskor jag ska ha så jag tänkte ta en titt på det. Jag funderar på en Nova 4 el. 5.

Kan ni tipsa om några bra och centrala butiker med hyffsade priser? Vet någon förresten vad butikspriset på en Nova 4 AW ligger på??

(jag har sökt på forumet...)

MVH /Jeppe

Hej,
jag har varit i f.d. foto gängets butik i solna centrum och dom hade några av lowepro´s väskor.
Billiga är dom inte.

Kungsholms Foto AB
Bibliotekstorget Solna Centrum, 171 45 SOLNA 08-82 95 07

Den butik som jag vet har ett ordentligt sortiment är Kameradoktorn på David Bagares Gata, tyvärr har de inte öppet på varesig lördagar eller söndagar...men du kanske stannar till måndag?

Jag har köpt mina LowePro-väskor hos Sergelfoto. Den butiken ska stänga snart då fastigheten ska byggas om och därför har de utförsäljning nu. Har du tur kanske de har var du är ute efter. Sergelfoto har lördagsöppet, kommer inte ihåg när de stänger "för gott". Har för mig att det var i augusti.

Tack så mycket för tipsen! och Max jag ska kolla Sergelfotos utförsäljning också. jag kommer upp på fredag förmiddag så jag kanske hinner titta in i någon annan butik också.

Ang. priserna så kanske jag bara går in och känner o tittar på en och beställer den från scandinavianphoto eller något, det kanske blir billigare trots frakten?

Tack! /Jeppe

ANNONS
Götaplatsens Foto