Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

LR3 billigt bara idag, tydligen

Produkter
(logga in för att koppla)

mapem

Aktiv medlem
Såg på Adobes hemsida att just i dag men bara idag den 27 oktober kan man köpa LR3 för 1300 kr. Halva priset! Passa på! Hugade spekulanter har några timmar på sig ännu.

Kanske kommer det en LR4 i morgon, vad vet jag. Men då kan man förhoppningsvis uppgradera för en mindre slant om man har en legal LR3.

Det ryktas om möjligheter att lägga på oskärpa, "fusk-bokeh" i en kommande LR4. Kan ju vara kul.

Också frestad. Har det historiskt varit avsevärt billigare uppgradera till en ny version om man haft den tidigare jämfört med ny licens?

På Dustin skiljer det ca 2000 kronor mellan full version och en uppgradering. Jag tror det brukar vara en "vanlig" skillnad.

Version 4 dröjer nog en bit in på nästa år så jag tycker det låter som det här erbjudandet är bra för den som ändå funderat på Lightroom.

Faaaaaaan, jag som tänkt köpa det länge! Satan också, halva priset är ju för bra för att vara sant :)

Tack för tipset...

...hann lägga in en beställning igår.
Nu skall jag bara hinna lära mig ett bild-program till ;-)

/ Jan

ANNONS
Götaplatsens Foto