Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
LR3 - div förinställningar - hittar inte...
- Trådstartare Kajsa220
- Start datum
Alagazam
Avslutat medlemskap
I LR2 hade jag på vänster sida ett antal förinställningar så som sepia, cold tone etc....man kunde bara klicka på en av dessa. Men nu har jag LR3 och jag kan inte hitta dessa. Finns dom kvar öht?
Presets/förinställningar finns kvar. Har du bara uppgraderat eller gjort en ominstallation? Om du gjort det senare måste du installera om de "presets" du hade tidigare, om det inte bara var de som följer med Lightroom.
Kajsa220
Aktiv medlem
Presets/förinställningar finns kvar. Har du bara uppgraderat eller gjort en ominstallation? Om du gjort det senare måste du installera om de "presets" du hade tidigare, om det inte bara var de som följer med Lightroom.
Jag köpte en uppgradering...Min dator dog så jag köpte ny + uppgradering LR så det är ju nyinstallerat nu..
Hittar inte "presets".... Jo, jag menar de som följde med LR (jag har inte skapat egna).
kim_plutonen.com
Aktiv medlem
De ska finnas där som tidigare under "Framkalla" och i vänster-panelen "Lightroom-Förinställningar"
Kajsa220
Aktiv medlem
De ska finnas där som tidigare under "Framkalla" och i vänster-panelen "Lightroom-Förinställningar"
NU hittade tanten. Tack för era svar! Uppskattas mkt.