Annons

Macro fotografering!

Produkter
(logga in för att koppla)

Ekan1

Ny medlem
Jag är mitt upp i letandet efter en bra utrustning för att hantera 2 blixar vid sidan om min canon eos 30d.

Jag har införskaffat ett macrostativ från manfrotto där man fäster två blixar vid sidan av kamerahuset.

Nu undrar jag om någon har någon erfarenhet av vilket sätt är bästa att använda blixtarna på

1 En Canon Speedlight Sändare ST-E2 tillsammans med två st 430 EX blixtar

2 En Canon 580 EX som master enhet och en 430 EX som slavenhet

3 Någon form av sladd till båda 430 EX blixtarna och i såfall vilken sladd

Är tacksam för alla tipps och råd!

MVH
Ekan
 
ANNONS
Götaplatsens Foto